reklama

Odpoveď veducého Úradu vlády Slovenskej republiky na moju výzvu

Predkladám Vám odpoveď na moju výzvu s tím že Úrad vlády postúpil ministerstvu práce na jej vybavenie. Som zvedavý ako tuto moju výzvu vybaví pán minister Ján Richter a či ma aspoň bude informovať.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Igor Federič

vedúci Úradu vlády a Slovenskej republiky

Bratislava 4. februára 2016

Číslo: 4087/2016/KVÚV

Vážený pán minister,

 v prílohe si Vám dovoľujem odstúpiť na priame vybavenie podanie, s kotrým sa Úrad vlády Slovenskej republiky vo forme listu zo dňa 28. januára 2016 obrátil pán Dušan Prachar, trvale bytom Družstevná 470, 91601 Stará Turá.

 Pán Prachar svojim listom vyzýva poslancov Národnej rady Slovenskej republiky a členov vlády Slovenskej republiky, k dobrovoľnému vzdaniu sa časti svojej mzdy spolu s jej príslušenstvom v prospech dôchodcov.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 S pozdravom.

Príloha: výzva spolu s prílohami zaslaná pánom Prachárom

Na vedomie 

Dušan Prachár

Družstevná 470, 

91601 Stará Turá

Vážený pán

Ján Richter 

mínister

Ministerstvo práce, sociálnych veci a rodiny Slovenskej republiky

Bratislava

Dušan Prachár

Dušan Prachár

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Volám sa Dušan. Mám 76 rokov. Som dôchodca. Mám 3 dospelé deti. Som rozvedený. Zaujimam sa o politické dianie v našej republike. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu