reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Dušan Prachár

Dušan Prachár

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Volám sa Dušan. Mám 76 rokov. Som dôchodca. Mám 3 dospelé deti. Som rozvedený. Zaujimam sa o politické dianie v našej republike. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

reklama

Nezaradené

Vyzva k súdu 12. septembra

Dušan Prachár

Politika Vyzva k súdu 12. septembra

Idem do neľútostného boja,stretu s oligarchami a ľuďmi, ktorí zneužívajú funkcie verejného činiteľa na svoje obohatenie, svojej rodiny a kamarátov, tento boj sa prenesie na pôdu Okresného súdu v Novom Meste nad Váhom

  • 14. aug 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 680x
  • 0
Prvá časť listu,lekárne.

Dušan Prachár

Politika Prvá časť listu,lekárne.

Tento môj dopis som adresoval predsedovi vlády Ficovi, ešte v roku 2013,podnes deň som sa odpovede nedočkal.

  • 23. feb 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 617x
  • 1
Zvolebnieva sa

Dušan Prachár

Zvolebnieva sa

V tomto článku sa zaoberám predvolebnou kampaňou politických strán. Chcem hlavne upriamiť pozornosť na neférový boj strany Smer a jeho predsedu Fica.

  • 23. feb 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 520x
  • 0
Odpoveď veducého Úradu vlády Slovenskej republiky na moju výzvu

Dušan Prachár

Politika Odpoveď veducého Úradu vlády Slovenskej republiky na moju výzvu

Predkladám Vám odpoveď na moju výzvu s tím že Úrad vlády postúpil ministerstvu práce na jej vybavenie. Som zvedavý ako tuto moju výzvu vybaví pán minister Ján Richter a či ma aspoň bude informovať.

  • 17. feb 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 239x
  • 1
Výzva Národnej rade a vláde Slovenskej republiky.

Dušan Prachár

Politika Výzva Národnej rade a vláde Slovenskej republiky.

V tomto článku som žiadal členov Národnej rady a vlády SR, aby sa vzdali mzdy a príslušenstva na dva mesiace v tomto roku v prospech dôchodcov, pretože tieto inštitúcie boli nečinné.

  • 17. feb 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 723x
  • 1
reklama
Vážený pán predseda vlády JUDr. Robert Fico

Dušan Prachár

Politika Vážený pán predseda vlády JUDr. Robert Fico

Tento článok som písal ručne ešte v roku 2009, žiadnu odpoveď som nedostál, tak som ho prepísal na počítači 03.03.2015 ani na toto som žiadnu odpoveď nedostál. Posúďte samí ako arogantne sa správa náš predseda vlády na kritiku.

  • 17. feb 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 5
Pán predseda vlády Robert Fico

Dušan Prachár

Politika Pán predseda vlády Robert Fico

Bude to už dva mesiace čo som poslal kópiu listu predsedovi vlády Róbertovi Ficovi ,aby sa riešil problem valorizácie nízkych dôchodkov na rok 2016. Naivne som dúfal,že vláda bude tento problém riešiť , ešte v roku 2015.

  • 16. feb 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Otvorený list predsedovi a predstavenstvu Jednoty dôchodcov na Slovensku

Dušan Prachár

Politika Otvorený list predsedovi a predstavenstvu Jednoty dôchodcov na Slovensku

V tomto článku sa zaoberám hanebnou valorizáciou dôchodkov 1,90 eura na rok 2016. Zároveň dávam návrhy a spôsoby a ako zvýšiť tuto valorizáciu u nízkych dôchodkov hlavne u staro dôchodcov.

  • 16. feb 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 516x
  • 0
Úvod k mojim článkom adresovaným Národnej rade a vláde strany SMER

Dušan Prachár

Politika Úvod k mojim článkom adresovaným Národnej rade a vláde strany SMER

Už viac rokov sa zaujímam o dianie v našom štáte. Hlavne v súvislosti so zhoršujúcou sa kvalitou života našich občanov. Napísal som aj viacero listov aj viac rokov dozadu predsedovi vlády Robertovi Ficovi.

  • 16. feb 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu