reklama

Úvod k mojim článkom adresovaným Národnej rade a vláde strany SMER

Už viac rokov sa zaujímam o dianie v našom štáte. Hlavne v súvislosti so zhoršujúcou sa kvalitou života našich občanov. Napísal som aj viacero listov aj viac rokov dozadu predsedovi vlády Robertovi Ficovi.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Som dôchodca, mam 76 rokov, odpracoval som 58 rokov, z toho 5 rokov ako baník 1000 m pod zemou, tisícky hodín nadčasov na svojom pracovisku, tisícky hodín naviac, na miestnom JRD. Hoci som odpracoval takmer 4 krát viac rokov ako držitelia výsluhových dôchodkov, ktorým stačilo 15 rokov služby a mohli odisť do „ zaslúženého dôchodku „ a ich výsluhový dôchodok bol 700-750 eur, môj dôchodok za 58 rokov práce je tak asi 65% spomínaného výsluhového dôchodku. Keď by sa mal počítať iba 8 hodinový pracovný deň, tak s tými odpracovanými nadčasmi by mi to vyšlo na 65 odpracovaných rokov. To tak na úvod. Žijeme však v štáte, ktorého vláda prehlasuje , že je sociálne orientovaná. K tomu, len taká faktická poznámka, mam kamaráta, ktorý odpracoval v Rakúsku 38 rokov na stavbách s lopatou a jeho dôchodok je 1230 eur!

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Už viac rokov sa zaujímam o dianie v našom štáte. Hlavne v súvislosti so zhoršujúcou sa kvalitou života našich občanov. Napísal som aj viacero listov aj viac rokov dozadu na inštitúcie, ktoré by mali niesť zodpovednosť, za dianie v našom štáte. Obrátil som sa na Národnú radu, predsedu vlády, všetko zbytočné, arogancia a nezáujem. A tak podobne som pochodil aj v médiach. Pre ilustráciu uvádzam dopis z 13. 03.2013 adresovaného predsedovi vlády no odpovede som sa doteraz nedočkal. Minulý rok v súvislosti s nízkou valorizáciou dôchodkov ponižujúcou a hanebne potupnou sumou 1,90 eur najmä pre starodôchodcov som napísal predsedovi ,Jednoty dôchodcov Slovenska „ Otvorený list“ v ktorom som ho žiadal, aby sa riešila nespravodlivosť, ktorej sa dopúšťa vláda najmä na starodôchodcoch, ktorí diskriminačným spôsobom výpočtu dôchodku, majú veľmi nízke dôchodky. Kópie tohto listu som zaslal, Národnej rade, prezidentovi SR a na Úrad vlády, konkrétne predsedovi vlády, niektorým poslancom ,NR a televíziám. Ani predseda JDS a tiež Úrad vlády nezaujali k tomu žiadne stanovisko. Bohužiaľ ani média , ktoré som oslovil, nepodporili túto moju aktivitu. Zhotovil som plagát a išiel som demonštrovať pred Úrad vlády. Oslovil som známe televízie telefonický, ale žiadna tam nikoho neposlala, i keď sľúbili, že prídu. Tak ako si z nás dôchodcov robí srandu vláda strany Smer, ktorej sú dôchodcovia dobrí iba pred voľbami, takú istú neúctu prechovávajú k nám aj média. Vláda Roberta Fica neurobila za 8 rokov nič na zlepšenie života pre ľudí práce, pre chudobných a zbedačených občanov a dôchodcov s nízkymi dôchodkami. Neurobila reformy verejnej správy, polície , armády, školstva a zdravotníctva a nevyriešila Rómsku otázku. Zato dokonale zvláda rozkrádanie verejných financií. Život obyčajných ľudí ju vôbec nezaujíma. Toľko na úvod. A teraz tie zmienené listy ktoré v plnej nahote odkrývajú aroganciu vlády Roberta Fica a strany Smer k občanom.

Dušan Prachár

Dušan Prachár

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Volám sa Dušan. Mám 76 rokov. Som dôchodca. Mám 3 dospelé deti. Som rozvedený. Zaujimam sa o politické dianie v našej republike. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu